Skridsko

Idag var det dax för ett besök i ishallen. Jag snörade på mina pojkskrillor jag har, drog ut på isen. Två skär senare låg jag som bambi. Jäkla skrillor. In och byta till flickskrillorna och vips satt piruetterna som klockan. Hockeybockeyn var destu värre. Det hela sluta med att carro satte sin skrilla i min och jag åker nu runder med ett jättehål...

Hem, slängde mig på soffan och började våndas över allt jag borde göra... och somna... och sov, sov sov... ja.. jag sov. Laga lite käk och stack och träna handboll. Snäll som jag är erbjöd jag mig att stå i mål när det kom till spel då de bara hade en målvakt. Fotbollsstilen tycks fungera helt okej även där:)

Ne, nu borde jag duscha och packa inför en weekend i Jönköping hos min älskade Lina:)

Foto från Gbg ligger nu uppe på fb


Fick ett mail idag med texten: Vi löser det på något sätt
JADÅ!!

Kommentarer
Postat av: Snez

aw bambi :)

2008-11-13 @ 17:30:11
Postat av: jennie

men hallå... spelar du handboll nu???

2008-11-21 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback