What's the name of the game? - Hooockey!

Pweuh. I morse hade jag röta!! Som tar var ringde en i klassen och väckte mig... förvisso ville han snåla med skjuts men jag hade råkat stänga av alarmet på mobilen i sömnen och kastat den mellan sängen och väggen...!? hur lyckas man med det?

Idag bidde det iaf hockey! Sjukt skojsigt nu när man börjar få ordning på skrillorna också. Dagens högst oväntade var när Carro helt sonika plockar pucken i plocken är bara lägger ned den så där snyggt! Klassen utbröt i ett vilt jubel!!! For direkt från ishallen till gymmet där jag åter körde ett onsdags kondtionspass. Heja heja!

Hem, hade tänkt att städa lite... och plugga.. men kröp istället ned i sängen och sov ett par h.

Har varit och tränat handboll nu. Skojigt värre. Men har fått en gigantisk blåsa av mina nya inlägg som jag specialbeställt... hämtade dem igår. Kanske ska bli lite ordning på löparstilen och diverse krämpor nu.

Blev sjukt paff och glad idag när jag såg att en av handbollstjejerna är tillsammans med en gammal träningskamrat till mig! Shit Kristianstad är litet! Fast tänker man efter så är de ganska så lika till sättet! Sjukt flummigt roliga båda två! Väldigt spontana! Och ja... hur roliga som helst som sagt!

Ne. YEEEEES! Igår fick jag övertaget igen! YEEEES!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback