Lättnad

Jo, Marie. Ibland undrar man.

Är hemma ifrån Lahtis där vi återigen åkte på däng... igen. Men under bussfärden till flygplatsen fick vi höra att vi ändå blivit klara för nästa år i ligan. Skönt. En jäkla lättnad. Hade kännts skit att komma hit och dra ner laget... nu är laget iaf kvar i ligan! Tjo.
Matchen spelades på konstgräs som jag avskyr. Tog mina inomhusskor och lirade med... och det fungerade bra trots regn... så dissa lagom! Jag vet, min outfit var het! Det är en modevisning... eller..!?

Undra varför det ligger m&m's i halva flygplanet...!? :/ mina goda m&m's!!!

Äntligen har jag lyckats få igång matchen på datorn. Inget jäkla ställe på hela Åland sänder matchen för de har inte rättigheter till tv8. Fann på viasat att man kunde ladda hem matchen mot en avgift... visst tänkte jag. Men ack. Det gick ju inte att beställa men som tur var fans .. där och gav mig en adress där man kunde se den... gratis dessutom.


Idag dissar jag:
- Att man på åland inte kan se tv8.
- Viasats kundtjänst som inte hade öppet.
- Sista bortamatchen är spelad

Hissar:
- Att vi är kvar i ligan nästa år.
- MyP2P för att de sänder matchen åt mig
- Att sista bortamatchen är spelad
- Min match outfit! Framförallt joggingskorna
!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hissar också din outfit. ;)

2008-10-11 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback