Misslyckad

Nä Råskis lilla, nu har du fått något om bakfoten!

Jag är så sjukligt nervöd över morgondagen. Jag är så rädd för att misslyckas. Jag vet att jag kommer sjunka så låååångt ner om jag inte klarar det. Det kommer bli ett stort nederlag. Det är en av mina allra svagaste länkar jag ska testas i. Varför ens utsätta sig för en sån här plåga?  Tänk er att ni ska göra ett prov i ert absolut sämsta ämne med kraven på att ni måste lyckas för att få uppleva er största önskan. Där befinner jag mig. Jag har alltid mått så dåligt över min kunskap i detta ämne. Jag har alltid vetat att den varit bedrövlig. Även fått det bekräftat ifrån lärare. Jag fick fyra g under hela min gymnasietid. Två av dem var i från detta ämne. Jag hatar detta. Jag förstår ingenting. Varför utsätter jag mig för detta? Varför kan jag bara inte få uppleva min dröm. Jag vet ju om att jag skulle utveckla min svaga länk då, så sjukt mycket! Varför denna press innan???

Kommentarer
Postat av: Carro

Ta det lungt! Det fixar sig..:)

2008-10-30 @ 17:33:34
Postat av: Carro

*lugnt

2008-10-30 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback