Morgondagen

Morgondagen kommer till att bli farfylld så det är bäst att jag går och sover kudden snarast.

Upp i ottan. Jag och pappa ska ner till brorn för att hämta och lämna saker i Lund sen vidare till Malmö. Lite efter åtta bör jag vara på min gamla gymnasieskola (ska bli sjukt kul att få gå in där igen:)) och vid nio börjar ångesten. Efter det att ångesten är över så ska jag bege mig till Malmö city där jag ska träffa min älskade Lollo som jag inte sett.... på jag vet faktiskt inte när. Förra midsommar... nja, så länge sedan kan det väll ändå inte vara!? Men men. Sen blir det hopp på tåget och i Eslöv eller Höör kliver Emma på, sen blir det pre-preparty. Förhoppningen är sen att Lo släpper inom som planerat och att vi ska kunna göra oss i ordning där (fast det vet han inte om... än). Sen vid kvart över sju ska vi träffa resten av klassen och vid halv åtta ska vi vara framme vid resturangen. Imorgon blir det kinamat. Sen är det förfest hos Henrik innan vi beger oss ut.

Känns som om jag kommer bli ganska så sliten. Jag blir sliten bara av att tänka på det....


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback