Mycket att stå i

Pweuh.
Mycket att stå i nu. Praktik, baknärende etc. Har iaf stängt av min mobil här och avslutat kontot. Fått mitt arbetsintyg från i sommar, med berömmelse för såväl yrkesskicklighet och uppförande:) tvättat, städat, köpt present till mamma osv.

Imorgon ska jag testa på vattengympa och tatuera mig!! jag ska tatuera mig imorgon. Som tur är kommer Sarah hänga med... får väl sl¨å på henne när det gör ont... vilket kommer till att vara hela tiden. Är lite uppskrämd gällande tatueringen, där jag sak göra den är ett av de ställen där det gör som mest ont på tjejer... ajajaj.

Fick även en förfrågan idag om jag ville ställa upp på en radiointervju imorgon för att diskutera säsongen... får se... vet inte ens om jag kan.

Ska köpa fler presneter imorgon.. sen är det städning av det sista och packning kvar för på fredag flyttar jag! Hjälp! jag flyttar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ska du tatuera tuttarna???

2008-10-23 @ 07:22:35
Postat av: Carro

Haha omg Emelie!

2008-10-23 @ 10:42:33
Postat av: jennie

ahhh, emelie... DU KOMMER HEM!!!

2008-10-23 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback