Praktik

Idag har det blvit maq-pass med specialidrottarna... även jag fick vara med och köra. Jisses, vad de körde hårt. De körde som våra fys-pass, kanske inte så konstigt då det är samma tränare förvisso... har varit ute och paddlat kajak idag.. sjukt skönt men böev lite illemående när vågorna kom...från alla håll. Vips, där kom ålandsfärjan förbisbischande när vi kom där i våra små kajaker. Ikväll var vi i den förbaskade eckerö-hallem (förbaskade, då jag bröt mitt adrea ben där i våras) och plockade bort golv. Fartfyllda dagar.


:)

Kommentarer
Postat av: Carro

nej vad synd att jag missade höjdpunkten på året! = plocka golv.. hoho

Postat av: Anonym

Du är en underbaring!

2008-10-08 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback