3 par nya... skor

Igår blev det  mys med pizza ifrån gamlegården... helt ok. och en sliten film med kusinen...

Idag har jag betsämt mig för att försöka tappa ett par kilo, enbart för min fotbollskarriärs skull. Egentligen räcker det med att jag tappar två kilo för att jag ska kunna röra mig mycket lättare... men några ska bort iaf. Det optimala hade varit ganska så många... har ju gått upp på tok för många i sommar... dumma karkki och alkohol!

Ska in till stan nu.,... ja just, igår köpte jag tre par nya skor, ett par jeans och en sporttopp. Jeansen orkade jag först i morse testa och de blev bra. Träffade Wallo och Rebecca... sjuktligt längesedan! Dessvärre har ju Kdff med uppehåll i helgen så jag får inte se Wallo nu heller.. Nu skas jag in till stan, stövlar ska införskaffas.. hittade inga snygga igår. Kamerabatteri.. osv. sen blir det hem, ut och springa med mossan eller inlines.. det blev jag sugen på! och sen så blir det AU party!!! Tjoho! Mina favvisarauare!!:) ska bli sjukt kul!

var och hälsade på älskade farmor igår.. hon skrattade åt mina skor..=/ haha..:)

Ne.. nu måste jag in till stan

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åååh du kommer!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback