Da Vinci Koden

Imorse for jag och Ida till Medimar där det för oss båda väntade behandling. Sedan ville Ida att jag skulle skälla lite på de inne i sportaffären då hennes skor fortfarande inte kommit. Skorna beställdes dagen efter Ida flyttade hit vilket är ett bra tag sedan! Men ack. Hur lång tid får det ta innan ett par vanliga joggingskor ska anlända efter det man beställt dem?

I övrigt har jag tvättat upp all tvätt och sett på Da Vinci Koden. Boken är läst sedan många år tillbaka men filmen har jag bara inte hunnit med att se. Lång var den iaf. nästan 3 h. Har hört från andra att om man läst boken så är inte filmen bra. Men kanske är det tur i oturen att mitt minnet gällande böcker och filmer inte är det bästa för jag tyckte om filmen. Håller nu på att läsa Änglar och Demoner, den ska väll med bli film?

Ska få i ordning lite lunch nu. Potatismos ska det bli! Evigheter sedan sist!


Kommentarer
Postat av: Marie

Filmen var ju asdålig! Känslan är definitivt inte densamma som boken och dom har missat hur mkt som helst! Gosh, den filmen gillar jag inte. Men boken gillar jag och änglar och demoner är ännu bättre, sen vet du att det finns två böcker till?

Postat av: Marie

Just det, när kommer du hem nästa gång?

2008-09-05 @ 16:17:25
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback