Effektivitet

Jisses, magen värker. Ibland är man så dum så att man äter sig övermätt. Hade önskat att man hade haft en spärr som sagt till innan man får en sådanhär stanas magvärk. Har iaf idag hunnit med en joggingrunda, träffat chefen, varit på medimar, planerat morgondagens lektioner med Åsa (i basket), käkat lunch med gänget och solat. Ändå väldans effektivt för att vara mig. Nu har jag inte Will and grace att lägga mig framför så nu får det väll bli till att städa och fundera på vad jag behöver ha med mig hem och vad jag behöver införskaffa hit. Till exempel två nya mobiler...=/ suck.

neee. må vara effektiv idag.



Morgondagens basketexperter!

Gårdagens jello-ätare.

Kommentarer
Postat av: Åsa

2008-09-01 @ 20:22:00
Postat av: Åsa

Ojdå, tomt inlägg.. hehe.



Jasså blåsfisk-bilden? haha

2008-09-01 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback