Jisses vilken SNYGGING!

I morse for jag och Ida till gymmet där vi mötte upp Emma, Becca och Tiff...Till och med Josse och Marre kom. Jisses halva laget är där och tränar nu.

Jag och Ida fick skynda oss hem till mig där fastighetsskötaren skulle vara med en elektriker. (då mitt internet inte fungerat) Lägenheten såg ut... som ja, skit..:/ bara de var ju pinsamt. Träffade på en snubbe i korridoren när vi skulle gå in lägenheten, både jag och Ida vände oss om och skämta om att elektrikern måste vara den snyggingen. Kom in i lägenheten och där var ingen, bara deras grejer... Helt plötsligt öppnas dörren och in kommer fastighetsskötaren med denna sinnes snygga killen!!! HAN ÄR LÄTT ÅLANDS SNYGGASTE KILLE! SÄKERLIGEN EN AV SKANDINAVIENS OCKSÅ!!! HAN STOD DÄR I MIN LÄGENHET OCH SÅG SÅ DÄR JÄKLA SNYGG UT!!! Jisses, snacka om att jag inte fick något gjort! där gick man i lägenheten som var kaos och precis hemkommen från gymmet, vilket betyder att jag stinker svett! ÖRK!

Att ingen vet vem denna sjukt heta killen i från kalmers är!??!

Jag får göra min praktik på Åland! Så jag slipper hoppa av skolan!!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åh vad skönt för dig :D

Postat av: Marie

Haha, nej få inte dåligt samvete, jag skrattar ju åt det och tycker att det var lajbans! :D Jag minns det som ett härligt minne och att jag saknar att gå med er... min auare :D ÄR du hemma den 27:E?

2008-09-18 @ 09:19:21
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback