Massage

Har nu hunnit med både Medimar och massage. Och där emellan snacka skit med Ida. Massagen var hemsk. Usch, som jag sa till massören. Vaderna är slitna men där finns inga knuter. Han berömde mig för att jag tycks känna min kropp för det jag sagt till honom stämde tydligen. Efter massagen tog jag mig till affären där....
inhandlades. Ne, jag ska inte äta de här. Lådan ska hem, ouppbruten till Skåne. Pätkis finns ju inte att få tag på där. Hur ska jag annars kunna göra Snickes tårta??

Schmetzen

Kommentarer
Postat av: Åsa

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud va du kommer svälla när du börjar smaska på ditt megaförråd!! hahahahaha. 70 stycken!!

Hahaha!! Nu ligger jag och vrider mig i skratt... Du är otrolig Emppu... :) Men jag klandrar dig inte. Pätkis är gudomligt.

2008-09-04 @ 21:04:00
Postat av: snicke

Hahahahaha!

Grymt! Vilken box!!!!!!!!!!!!!!!! En sån borde jag be mor o far skicka på posten!

Lycka till me tårtan, den e sååååååååååå god!:)

2008-09-06 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback