Mitt livs fotbollsmål!

... and I hope that you, one day will be my hero. My superhero!


Kvällens träning var sjukt kul. Vi var ett glatt gäng på nio gubbar... och lilla jag. Jag vann iaf den där tävlingen man ska behålla bollen innanför området... för jag var för stark. Pahh, känns bra att gubbarna tycker det... haha:) Sen så blev det lite olika former av spel.. och idag fick jag lira med som utespelare, vilket jag inte gjort på år och dar. Min tajming i nickarna... var sådär vid några tillfällen och samtliga fick sig ett par goda skratt... men vad gör man inte, jag offrade mig iaf! Skulle ju göra sådana där sjukt snygga slängnickmål! Eller ett sådant där riktigt klassmål jag fick på igår. Ja, just det har jag inte berättat om. Jag lyckades nog att göra ett av mitt livs snyggaste mål! Bollen kom sådär halvstudsandes från kanten med en ganska så mycket skruv. Jag tar lite halvloj ansatts och tar i för allt vad jag är värd (brukar inte göra det när man ska pricka mål) och får till en sådan vrist/yttersida och skruvar bollen upp och in i höger klyka!!! Klasskamraterna stod som förhäpnade och började sedan skratta av chock. Det var helt sanslöst vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback