...så säg!

Peuh!

Skånsk lättmjölk slinker äntligen återigen ner i min strupe! Och det everödska vattnet! Äntligen behöver jag inte frysa vattnet längre för att det ska vara drickbart! Det är bara till att öppna kranen och dricka! ÅÅÅÅH!


Ser det inte underbart gott ut så säg!!

- Har varit och rekat läget i Lerjvallen idag.
- Väckt klasskamrater:)
- Planerat inför morgondagen.
- Börjat packa.
- Träffat min gamla svärfar...
- Hälsat på pappa på jobbet.
- Fått lyssna på sommarens skvaller inom klassen

- Ska snart träna
- Ska packa klart
- Ska fixa med käk till vandringen
- Se landskampen
- Ska hämta ut min tågbiljett (har dina Ida)
- Köpa mat
- Träffa ..


Åter

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad otippat att du också ville ha den ;)

Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 23:17:56
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback