Au fest

Igår blev det middag och party med de goa au:arna! Vad Jennie pysslade med, det vet jag inte;) haha... Utgång på banken... och där i vimmlet hittade jag ingen kändes det som. Träffade en del jag ett sätt på ett sju helsikes tag! Grymt kul!

Idag har jag precis varit ute och sprungit! Yepp, fasen nästan ett måste att träna när man är bakis... plågsamt skönt! Känns sjukt bra efteråt iaf!

Har äntligen hittat kabeln till kameran.. så här kommer det lite bilder ifrån gårdagen



Är du orolig på riktigt? Borde du inte vara, men ändå känns det bra, du ska inte vara så säker!


Kommentarer
Postat av: rebecka

haha vilka underbara bilder! Foxen foxameter ser ju bara så där helt överlycklig ut :)

Postat av: jennie

eh, vad hade du för deo?? haha.. =)

2008-09-29 @ 13:31:11
Postat av: rebecka

your guess is as good as any! :)

2008-09-30 @ 11:04:02
URL: http://rebekak.blogg.se/
Postat av: jennie

jadu, de får du fråga bartendern. Haha.. Det var ananas istället för apelsinjuice.. jag fick inte det jag ville ha.. =( Kram

2008-09-30 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback