En tisdag = psykologitest och utgång

Sovmorgon! jisses så underbart... eller nja. Vaknade av att det ringde på min svenska telefon.. whhhat? iaf så svarade jag inte. Gick till klass och pluggade under klasserna för dagens prov i psykologi som jag tror gick ganska så bra. hade gärna viljat behålla mitt b där.

Städat rummet har jag gjort :) ikväll blev det lite festande för vi har inte direkt chansen annars... blev utgång i fairfield... men en väldigt lugn kväll då vi redan är hemma och klockan är inte ens 1.



blev inte så mycket bilder... denna gången heller...

ne, ska sova nu för om 6 och en halv timme börjar träningen! Tjoooo!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har solen kommit fram in the states eller är tjejen bredvid dig ovanligt blek bara? haha. Verkar som du trivs bra nu!:) Blir det föresten något besök till åland i sommar?? kramar!

2009-04-02 @ 20:21:15
Postat av: Carro

2009-04-02 @ 20:21:45
Postat av: Carro

för att rätta mig en andra gång, jag menar alltså att du är brun!

2009-04-02 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback