Is finally in INDIANA!

Råskis råskis... om du tänker efter på vad vi sa hela sommaren... :) becca is my man with a skirt and a v... she is not a man you know :)

Är äntligen framme i Indiana!!! efter förseningar och en tur om Detroit!!!!

I love it!

Har funnit en ny vän i Emilia... Beccas hund :) så nu ska jag Emilia och Fran ut och gå.
Och när jag kom in i huset igår så stod där nygräddade cookies, mjälk och cookie dough på bordet! I loooove!

Huset... har 7 toaletter... behöver jag säga mer om hur stort det är? Spelrum i källaren, pool medrutchkana och trampolin... x antal sovrum... jisses.

Ne sociala Emelie :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aaaaah du tänker soooooo. :) Då är jag med. Annars hade jag haft svårt att hitta bokstaven V i "Man". :D Hälsa så mycket från mig!!!

2009-04-10 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback