Sjukling

Nej. Det är orättvist. Jag vill inte vara sjuk! Upptäckte igår att jag har svårt för att svälja... damn it. Fick bryta mitt och Danielles avtal om glass direkt.. kunde inte träna ingenting. Får väl skylla på att det var det som var anledningen till varför det inte blev så mycket pluggande igår även om Jacob och Elin kom över för att plugga. Som Jacob sa, varför har inte vi hängt tidigare? Vi har ju så sjukt kul ihop! Dessvärre kommer han inte komma tillbaka till UB.. utan kommer bo i New York för att plugga Fashion. Sorgligt men sant.

Frågan är om jag lyckas ta mig ens till banketten ikväll..!? huvudvärk har tillkommit idag. Och genast tror alla jag har pigflue. Snablar heller. Jag är FÖRKYLD! men men.

ska plugga nu innan provena börjar.. och skriva ut mina uppsatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback