Torsdag

Blir bara små korta updates när jag är här

perfekt väder i morse får vår lilla promenad/joggingtur. for sedan och käkade där becca jobba så vi fick en underbar servitris ;) Sen for jag och becca och hämtade hennes pojkvän som är sjukt trevlig och kanon för becca.

beccas lag spelade match så jag var med och värmde upp keepern och satt med på bänken. :) becca är en bra coach. förklarar bra och väldigt positiv!

Sen for vi alla fyra och käkade på en mexikansk resturang och när vi kom tillbaka stod där påskgodis på trappen... ikväll har vi spelat mario kart igen och wii fitness.. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Den 6 Juni får du INTE göra något. Då ska du hem till mig för jag ska ha examensfest. Så planerar inte in något annat nu underbaring :) Jag saknar dig, men det verkar som om du får en trevlig påsk :)

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback