Turnering och fest

Igår var det turnering i New Haven... hade ett samtal med tränaren innan den började... som inte ledde någonstans... jag blev helt enkelt inte ett dugg klokare.

Turneringen gick väll sisådär... höll nollan när jag spelade iaf...

Jag Elin och Marie for sedan till IKEA för köttbullar och LINGONSYLT! heja.

På kvällen blev det fest... vilket slutade med en ordentlig argumentationsrunda i mitt rum om varför jag ska stanna... och jag drog alla grejer om varför jag inte ska stanna.

Idag blev det lite simmning i morse... kanske inte det allra smartaste men efter brunchen blev det ut i det sköna vädret. Pluggande blev det inget av... men lite fotbollslir och baseball.. :) så skönt så. stannade där ute i fem timmar! så lite färg har man nog fått.

Ne... ska plugga nu. Ja jag ska. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback