jag vill hem

Idag blev det upp käka frukost och tillbaka till sängen för att kolla på film... såg något som liknande en urholkad gammal klassiker... och igår blev det Revenge of the nerds, lite roligare efter den hemska biofilmen.

Vi begav oss ut mot Haven... Mot målet. Yale! not jail... som jag uttalar det ;)

Vår uppvärmning... skulle kunna liknas vad vi kallade en del av vår träning i KDFF för tantgympa... jag har verkligen svårt för att ta den seriöst... eller rättare sagt är de helt omöjligt. Sen får jag ungefär 10 minuters målvaktsuppvärmning med en som tycker jag tar dte hela för seriöst. Hur kan man ta fotboll för seriöst när lagets tanke är att vinna nationals?? Iaf så spelade vi som krattor... inte för att vara någon diva... men nog fasen räddade jag laget i första halvlek. Tog sparkar i huvudet och ett par ordentliga kängor också men lyckades hålla resultatet till 0-0 trots enorm tillbaka press. Vi gick till halvtid då det började åska. Det blev mycket fjollande i lokalen och alla tycktes tappa fokus.  I andra halvlek blev jag riktigt förbannad på vårt sätt att spela och på att ingen kom upp i press det slutade med att jag inte kunde göra vad jag brukar göra... och vi åkte på stordäng.

Återigen går tankarna om att man kanske skulle ta sitt pick o pack och dra tillbaka till Europa. Varför ska jag stanna på ett ställe där jag inte trivs vare sig privat eller med fotbollen? Alla tjatar på mig om att det är som natt och dag mellan höst och vår... men ack. jag vet inte. Jag är inte mig själv här, jag är helt deprimerad och jag gör ingen lycklig i och med att jag inte själv är lycklig... jag är inte mig själv.

Jag och Elin... frustrerade som vi var drog vi till tacolaco ikväll... och väll var det för kvar på campus fixade jag inte att vara...och sen blev det gh

danielle har varit här nu och höjt sitt blodsocker och försökt tjata på mig... men ack. jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Åsa

FÖR SERIÖST? Vad är detdär för ställe? Jag fattar inte. Jag skulle bli riktigt arg.

2009-04-04 @ 13:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback