Öppenhet borde vara en självklarhet

Skulle coachat ikväll... men regnet gjorde så att det blev inställt. Fick en del pluggat samtidigt som jag åt massor av isländskt godis :):) i matsalen var det sen värsta servisen och fin dukat... och fin mat... varför..? fråga mig inte. Tydligen skulle vi vara klädda i vårt finaste. Självklart var jag det. Badskor, halvsmutsiga träningsbrallor och en tröja med reklam för inte de bästa saker men ändå. Nästan det bästa jag kunde hitta. passade jag in? jadå!

Så gick på matten ikväll istället. Har nog världens roligaste kille i klassen. Han får mig att kikna av skratt. Han är helt beroende av sverige.. trots han aldrig varit där... för vårt mode, märken, musik och att vi sägs vara världens mest öppna land för homosexualitet. För mig lät de konstigt att vi skulle vara det, för enligt mig finns det på tok för mycket fördomar kvar i vårt land. Helt sjukt om det skulle vara de mest öppna, de borde ju vara en självklarhet att det skulle vara accepterat av alla.
En låt som är bara så bra :)

For och kollade på fotboll sedan med mina kära polacker och estländare. Härligt även om det var kallt och regnade. Sen skulle jag och Arthur plugga... blev lite gjort... men skönt att få prata av sig igen. Länge sedan jag pratade med honom så känns det som. Milos hade födelsedagsfest idag... nästan alla atleter jag umgås med var där... men sen fick jag också höra den brutala utkastningen alla fick av RD... då blev jag ganska så nöjd över att jag inte var där.

idag var det ca. 5 grader celsius ute. ryktet sägs att det tills på söndag ska ha stigit till 30 grader celsius... :) heja!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback