Becoming an american chick

Em gör som hela amerika... runs on donuts. Gosh. Plain bagel or an everthing bagel with cremcheese... mjami and to that a coolata or a cup of blaaaack coffee.

Hur lagt upp min uppvärmning nu med min målvaktstränare. Han har verkligen planer för en... shit, han tror på mig. Hur kan det komma sig? Han undra om inte mitt mål nästa år var att ta mig in i proffsligan i usa för att han tror att jag kan bli all american keeper. Shit. Inte direkt som jag planerat... men men. Känner ingen press trots allt.

Jag och Elín tog oss till fairfield för att bada... men privata stränder stoppade oss. Så det blev en runda på mallet (dyrt som vanligt... blev skohylla, smycken, linne, t-shirt, badlakan, städgrejer, icepops, nagellack, smink...) och käk på The Field.

Ikväll har jag och Elín försökt möblera om/städa... shit. Svetten rann (här är fortfarande 100 farenheit!!!) och tröttheten gjorde sig påmind... inte ett dugg klokare blev vi.. men lite mer i ordning iaf.


Ne... har varit lite social iaf ikväll så nu kan jag med godanro gå och slänga mig framför någon go show och somna... imorgon är det matchdax igen. Against new haven.


Papers are fixed... good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback