Kula ocskå!

Shit pommes!!! Jag och min mobil är inte vänner! Jag ställde två alarm i morse för att jag inte skulle försova mig! Skit också. Vaknade med ett ryck 20 över nio. Ringde min mvtränare... han var kvar. Var nere vid hallen på två min. Körde hårt i 40 min... shit panik i hela kroppen när alarmet inte gått på. Jag fattar inte hur det gått av! Två stycken! Förvisso är jag van att vakna till Elíns alarm... men mitt brukar med ringa..!?

Är hemom nu.. har ÄNTLIGEN fått duscha (som jag skulle gjort innan träningen)... väntar på mat... mmm... sen är det träning igen.


Några pics från den gågna veckan...


Tall skinny legs. My favorite mirror :P



Cinema time



Crazy cinema



Our room in a mess... reracking...





Saturday night pics...



Me and my favorite poster, all times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback