Magical thursday

Up up and away!

Träningen i morse var även den en bra mix mellan teknik och fitness. Skönt att få känna att man lever. Har varit och fixat med immigrationsenheten på skolan så att man inte blir utslängd ur landet...

Eftermiddagsträningen var en lättare session för utespelarna... men inte direkt för oss målvakter. Skott på volley sex meter utanför mållinjen.. jo man tackar.

Jag och Emma for med målvaktränaren och köpte nya skor då våra gått sönder och nya handskar till mig. Samma som i fjol, jag kallar dem spindelmannen vantar :) Annars blev det lagmiddag på Buffalo Wild Wings. Jag som är värsta mesen med kryddor fick hålla mig till den mesigaste och garlic. Provade Daniellas... shit colan tog slut på två sekunder... det brann på tungan! Irk!

Det är helt underbart att komma ifrån campus och bara släppa tankarna ifrån träningen... om man bara hade en bil...



You are making me crazy.  I can't concentrate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback