Fredag?

Fredag? Ja inte känns det som det iaf. Morgonsessionen var helt okej. Mycket försvarstenkik för utespelarna. Beeptestet som gjordes innan träningen började var helt felaktig. Helt plötsligt klarade "alla" beeptestet från att ingen av dem hade klarat det. Vilket känns orättvist mot dem som klarade det "riktiga". Iaf så ska det göras om på måndag.

Eftermiddags sessionen bestod av ett dopp i poolen med lite gymnastiska övningar. Skönt att få bort slaggprodukter och slippa springa i 30 grader. Efter poolen drog jag och Marie ner till stranden för att sola.. dit även några till slöt upp. Gott.

Ikväll har Elín och jag städat lite :) (fick lite panik efter det att en recruite var här och tittade i eftermiddes) sen har Marie och Matilda varit här och chillat.

Idag åkte även en av de nya svenska tjejerna hem (matilda är den andra...), förstår så väl att hon lämnade, men jag ångrar inte att jag ändå bitit ihop... men men



Yuri
min lilla darling kommer inte tillbaka :( hon var här och sa hejdå igår och i förrigår.. hon lämnar oss för ett år i Australien. Som en av mina vårdtagare sa...: Tråkigt att människor som man börjar tycka om alltid ska lämna en... men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback