Utslängd

Ikväll blev det Wallgreens där jag skulle hämta ut mina foton och hämta en av fotbollskillarna på skolans medicin... han gav mog trettip dollar pch sa att mer än så ska det inte kosta... apotekaren sa 230 dollar! Jag satte i halsen... Blev även ett stopp på Stop&Shop, DD...

Väl tillbaka på Campus sprang jag till Marie och matilda för att kolla på film... klockan sju var tanken att vi skulle börja se den... vid nio hade vi inte börjat... massa saker som kom emellan... Matildas roomie har kommit nu, en ny spelare i lahet... ännu en mittback.. från Nya Zeeland.. ska tydligen tillhöra deras landslag. Efter filmen, när vi skulle sätta igång nästa kommer deras RA och slänger ut mig... tydligen så är de inte tillåtma att ha gäster än... snacka om att de förföljde mig för att se så jag dragit... sprang och letade efter mig på andra våningar... Löjligt när där är säkerhetsvakter som släppt in mig och tagit min ID... aaaah! Frustrerande... en annan av freshmenen har också råkat ut för trubbel av RA'n... tydligen ska det upp till RD'n (som är headmastern i huset...) Löjligt löjligt löjligt...

Tillbaka på rummet har jag nu börjat pussla med fotona... har satt upp "två sidor" ska visa när jag är klar hur det blev... fint fint fint...


Ne tvn kallar... ska bli skönt att få sova! och sova ut imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback