Byebye farväl, i am done with new york... at least for this decade!

88 snoozningar minst. Trött som tusan tog jag mig iaf upp. Tog mig in till New York City för sista turen. Mötte upp Anna Strindberg, drog och kollade på Blind side. En sinnes bra film. Ena sekunden grät man av sorg eller lycka, nästa skrattade man. Underbar film!!!

Vid time Square mötte sedan pernilla nilsson upp oss... senast man såg henne var det på cykelbanan hemma i byn :) världen är allt liten! efter lite struntprat och uppdateringar om liven tog jag mig tillbaka till campus. Har plockat ner saker på väggarna... det känns så sjukt tomt. Väskorna har jag nog redan övervikt på :( Så shopping lär jag väl inte riktigt få göra...så därför blev det bara en liten ny keps... heeey gangsta :P

Flaggan.... ta hem eller byta tillbaka...? Jag vet vad hans flagga betyder för honom... verkar som han vill behålla min dock...  flaggan påminner sinnes mycket om honom. Jag kommer sakna krish... :(



märker att sömnen inte är prioriterad.. jag känner mig nästan kräkfärdig hela tiden... har nog snittat någonstans mellan 4 och fem timmar per natt den senaste veckan... mer lär det inte bli de närmsta dygnen... imorgon är det frukost dejt med marie :( klockan 8, vara på mallet vid 10 för att införskaffa de sista sakerna... sen sägs det att hela gänget (vi som är kvar) ska ut o käka.... lär sluta med en blöt kväll har jag en känsla av.

Adjö, farväl... bye. Många vet jag att jag aldrig med kommer se. Never. Några gör det betydligt ondare att säga det till. Weirdog :( byyyye. O marie imorgon. :( miiiin marie... o a... trots allt så kommer det göra ont som fasen, trots allt som har hänt på sistone. usch, vill bara vara i närheten... att får dra mina torra skämt... shit. vet inte om det blir resa ner till karibien i sommar med marie som var planerat... på ett sätt vill jag... men kommer jag vara hans vän då...? allt är awkward...

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Fin header :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback