Utvärdering av fotbollssäsongen 2009

Mötet bestod mestadels utav en utvärdering av säsongen... tillsammans kom vi fram till att det varit en relativt bra säsong så väl för laget som för mig personligen. Dock har jag varit på tok för ojämn. Jag har aldrig varit så ojämn som jag varit i år, tror mycket att mina personliga känslor och humör har spelat in i matcherna. TYVÄRR. Detta är mitt största beskymmer och ska jobba med det nästa år. Jag har haft en hög högsta nivå men en riktigt låg och usel lägsta nivå. Jag räddade laget och spelade som en mur i ett femtal matcher men avslutade med en plattmatch. Det var i de där "stora matcherna" som jag tände till och var som bäst, därför förstår vare sig han eller jag varför och hur jag kunde vara så usel i sista.... men som sagt jag vet vad jag ska jobba med!


Swede power during preseason


Action


Turneringens lirare


Vinnare av East Cost Conference


Taktik i omklädningsrummet


Uppvärmning


Action


Winner




preseason är som sagt i full gång. Körde en 6x4 min 75-85% på löpbandet och sen en halv timme i gymmet... lagom sådär. Imorgon blir det förhoppningsvis lite fotboll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Emelie:D Snartkommer du!! Ska bli såå kul!!! :)

2009-12-13 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback