Det fruktade beeptestet ska utföras

Efter min städning igår hände en olycka med mina favorit pants!






Någon som vet hur man lagar detta på enklast och snyggast sätt? Nål och tråd, och sy för hand som jag har som alternativ är kanske inte det lämpligaste...


Jag har nog fasen en väckarkloka i mitt huvud nu. Vaknade åtta i morse klar vaken. Så jag masade mig till matsalen med kuddavtrycken kvar i fejjan. De som jag träffade där undrade vad fasen jag gjorde uppe... säg det. Skulle åkt och fixat mitt SSN nummer om det inte varit för att Henrik beskrev hur lång tid det tar vilket hade betytt att jag missat träningen idag.

Som sagt. Träning står på schemat. Först styrka och sen det fruktade BEEPTESTET! Hörde att det  var några som skulle ut igår, fy för att springa detta dagen efter!!! Så nu laddar jag upp det sista med vatten och banan. Vet inte riktigt vart jag ska sätta mitt mål att klara i och med att det finns lite olika beeptest.

Ps. Andra änden av rummet tillhör inte mig,  utan min roomie. Sängarna är helt okej... och ganska så lagom stora. Kan medge att den ser hemskt liten ut på bilden! Antagligen är det den svarta färgen som gör att den ser mindre ut? NI vet, svarta kläder = "ser smalare" ut.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

textillim?? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback