Död

Öööööööörk. Idag höll Dave i sessionen. Brukar vara lugna sessioner så jag tänkte att baske mig jag vill att träningen ska ge lite mer, så jag tog i för kung och fosterland på allt jag kunde för att när jag trodde träningen var över vara riktigt trött. Men ack, idag hade han lagt till långsprinter. Efter fyra idiotlångsprinter så blev jag liggandes på marken i tio minuter, jag trodde verkligen att något skulle komma upp. Jag tog ut mig totalt!!!

Efter tio minuters återhämtning tog jag, sofia och danielle oss ner till gymmet för att pumpa. Plötsligt fick jag ont i låret igen..:/

Är åter från frukosten nu. Käkade fyra tallrikar! Inte bra när man kan äta i oändlighet här!

Ska slänga mig in i duschen nu innan jag ska iväg till skolan för att ha engelskprov.... :(


Idag är det fettisdag... och det brukar innebär en semlebulle. I wish. Jag vill ha pappas semlor!!!!

Ikväll blir det jäklar i den feeeeeest!!! för idag är det tisdag! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Finns det ens en gång semlor i USA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback