Effektivisera!

Träningen i morse blev inte så hemsk. Snarare en skönplåga. Blev lite löpningen med saker som hände hela tiden och sen cirkelträning. Delar av cirkelträningen var förvisso inte nådiga!

For och sov... jag bara sover och sover... snittar nog en tio timmar per dag!

Har nu varit och ränt rundor med papper så att jag kan få mitt SSN nummer... men ack. Måste in till stan och fixa det. Här finns ingen logistisk i någonting. Samma papper ska ses av 100 olika männikor, vilket betyder att man måste fylla i samma papper 100 gånger. Och sen måste man springa tillbaka för att få en underskrift på det ena pappret än det andra innan man kan få en underskrift av dem man var hos. Suck.  EFFEKTIVISERA. Please!

Nu ska jag ta tag i att plugga inför morgondagens quiz i psykologi. Sen börjar jag skolan vid fyra (svensk tid 22).


Nu ska hjärnan arbeta!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback