Gårkväll

Igår blev det som sagt fest. Tydligen så var det någon som klagade på oväsendet så förfesten blev flyttad. Då gick jag o Marie och hälsade på serberna istället. Tydligen pysslar de med en lustig diet som inte är en diet... som jag typ ska testa på. Väldigt, oerhört jätte luddigt. Men det ska vara någon form utav rening av kroppen.

Det visade sig att Elin och Brett med var sugna på att fara ut, så de hämtade upp mig o Marie så vi for till Bravo. Väl där inne träffade vi de flesta ifrån laget och engelskmännen som jag även träffade i torsdes. Kvällen ledde till att jag nu har en helt annan syn av en del spelare!!!!

Vi for hem tidigt, vilket var oerhört skönt!



TEAM EUROPE!!!
Emma (födelsedagsbarnet), jag Katie och Danielle



Jag har alltför mycket att plugga och allt för lite ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback