Sicko

Fick med mig Arthur ner och kika på SICKO, en film av Michael Moore. Shit, stackars amerikanare!!! Jag är stolt svensk i detta sammanhang med att vi har "fri" sjukvård, betald semester, föräldrarledighet vid födsel etc. Amerikanarna har inget av detta. En del får inte ens skaffa försäkring! Hjälp,man blir ju mörkrädd





 

Bild lånad av länk



For och spelade lite "Flip-cup" med några i laget

Sen blev det bara så där jätte akward...Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ville bara försvinna för en stund, men ändå inte...Jag vet inte vad jag tycker. jag vet inte om jag tycker det är jobbigt eller kul.


Kommentarer
Postat av: jennie

p-a lagar mat! alltid annars! Så jag äter det.. =) Puss

2009-02-12 @ 17:18:11
Postat av: Lina

Det vill jag mer än gärna göra ;) hade varit hur nice som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback