Uppdatering

Igår blev det basket innan jag och Weir gick till Wallgreens och handla... Första gången jag gått "in till stan". Man är i varje korsning rädd för alla dårar till bilister.

Väl tillbaka blev det festande med den yngre generationen i laget och en del andra atleter. Självklart blev det funneln igår med. Jag blev klockad och slutade på 2.1 sekunder. Alltså slog jag killarna... :) Tävlingsdjävulen kommer fram även vid sådana här saker. Dessvärre blev det inga bilder denna kväll...

Nu på morgonen har jag bara latat mig så mycket jag kunnat, då jag återigen vaknade klarvaken hur tidigt som helst, efter endast fem timmars sömn dock...Sen har det blivit låååååångbrunch. Tänkte ta tag i studierna nu dock... om man orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback