Test

Fick tillbaka engelskquizet idag. 11.5 av 10. yes, mer poäng än vad man kunde få! mohaha... bara för att jag var duktig nog och gå och lyssna på en läsning.

Känns som press har ramlat av kroppen... även om jag inte "bryr" mig om betyg och resultat så är det ändå svårt att släppa det... men träningen ska gå före.

Testen idag var riktigt svåra!

Planen för spring break ser ni ut som att jag tar och packar en väska för att själv fara till los angeles :) känner inte för att fara till maimi som alla andra.. tiff är ändå i la under de dagarna så kan ju se henne möta marta :) besöka hollywood, venice beach etc. doesn't it sound good?

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter nice :)

Postat av: Lina

åh de låter väldigt bra de där :D hihihihi

2009-02-27 @ 16:02:55
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback