Madison Square Garden

Igår tog jag tåget med Emma och Wier klockan 6 ifrån Bpt. Lite innan åtta anlände jag i New York. Yay. Tog en frukost på McDonalds, där jag somnade till...Var på tog för detta. Sprang block upp och ner... innan jag valde att börja gå i lite affärer. Jeansen mina skavde på mitt ben hela tiden... så jag valde att köpa ett par nya...

Vid 11 snåret mötte jag Arthur utanför Madison... duktigt sliten var pågen haha:)

Matchen blev en uppvisingen som hette duga av Flyers. 

Efter matchen begav vi oss för att shoppa lite. Den mest slitna byggnaden visade sig vara en sju våningar hög shoppingbyggnad men massa härliga kläder och stuff. Hittade lite kläder ifrån DKNY. Blev en klänning, en söt topp och ett par tuffa jeansshorts. Jeansshortsen är jag minst sagt in love with, ska "bara" bli av med det där överflödiga på låren och magen först.

For sedan och kollade på en lacrossmatch. En Sport för TUFFA människor! Ja jäklar vilken fysisk sport det är!!

Tog tåget hem, träffade Marie där, Väl framme i Bpt träffade vi även Rakel som också varit på samma tåg... liten stad det här..!?



Turistbilden!!!



Min och hela Rangers gullegris...!?



Publik....



Gameee

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Va söt du är på bilden! Du ser ut som en liten skolflicka! naaaaw... ;)



Lacrosse verkar häftigt! Det var tänkt att dom skulle starta ett damlag här i Vasa, och jag anmälde mig som intresserad, men sen vet jag inte vad som har hänt. Verkar ha runnit ut i sanden... synd. Du hade fått flytta hit och börja spela.. ;)

2009-02-17 @ 15:26:34
Postat av: marie

Hej lillfisen!

Vi saknar dig här hemma också! Kom hem när du vill ;-)

(fast kanske ska du ge det lite mer tid)

Postat av: Lina

Heeej! Hoppas allt är bra med dig!!! <3 Kramar! Moa hälsar!

2009-02-18 @ 20:17:43
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback