IKEA

Hade hört sen innan att de skulle bl oväder går natt... men kunde inte tro att skolan skulle bli inställd för det. Men det blev den. Ganska skönt förvisso. Så efter att jag sovit ut tog Arthur och jag oss på en liten utmaning. Att förstå oss på buss- och tågsystemet här. Vi hamnade i New Haven där vi tog en taxi till IKEA!






Himmelriket!!!

Ungefär så här kul tyckte Arthur de var att hänga med mig och handla :) Han börjar nog bli van nu...

Turist 1

Turist 2

Hejaheja!


Värre var det på tillbaka vägen. Tog en taxi till tågstationen, tåg tillbaka till Bridgeport och sen hoppade vi efter en lång väntan på en buss som sulle ta oss tillbaka till en av gatorna här på campus. Men ack. Vi hamnade i Trumbull istället. Så det blev en shoppingtur där också.


Arthur köpte sig en leksak... hum... !?

Väl tillbaka på campus for jag direkt in och kollade på Twilight med tjejerna. En ganska så gullig film ändå, trots att det var om vampyrer. For sedan in och snackade lite med, mannen med det stora hjärtat innan jag gick och la mig.

Ne, måste masa mig upp för lite frulle och dusch innan skolan börjar.

See you!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ikea är bra de! Goa köttbullar om inte annat :D hihi <3 <3 <3

Postat av: Josefin Olsson

Jag var också på Ikea kände mig som hämma faktiskt :D

2009-04-17 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback