Last night out

Idag har jag varit duktig och fixat med papperna och packat väskorna. Får packa om det sen så att det ligger bra och FÅR plats, vilket det INTE gör nu. Men jag tror jag har det mest nödvändiga med mig. Två stora resväskor och ett handbage räcker tydligen inte för mig. Undrar hur det blir på hemvägen...? Dessvärre hittar jag inte min älskade Sverigeflagga som jag hade på Åland. Må leta. Må leta.

Ikväll blir det sista kvällen med gänget. Sjukt sorgligt! Jag hade bara tänkt att det ska bli de allra allra allra närmsta av de som är kvar här hemma i det gänget. Så. Jag , kusinen, Fidde och Berra :) Ultimat! ev. Borg och Cissi. Sjukt bra gäng!

Fasen mina Au:are. Jag saknar er!  Jag saknar alla våra fester!

Ses i vimmlet!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vännen! Jag har en Sverige-flagga! Vill du ha? Messa så hörs vi så ska jag leta fram den :D Jag hade också velat festa. Men lovar att ta igen när du kommer hem igen. Då jäklar! Och då tar jag examen :D:D:D

Postat av: Rebecka

Saknar dig/er också!! Hoppas du hade roligt igår :)

2009-01-11 @ 11:36:01
URL: http://rebekak.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag saknar med!!!!!

2009-01-11 @ 13:57:53
URL: http://jadderzum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback