Andra halvan av första dagen

Eftermiddagen har tillbringats med att skriva såväl ett mattetest som en engelskuppsats. Alla verkar väldigt vänliga här, förutom en som jobbar här i Seelay hall, som huset heter jag bor i. Väldigt oförskämd. Men men.

Det skumma med mattetestet... vi fick använda vra mobiler som miniräknare... skumt...

Var en första sväng idag i matsalen. Oj. Där fanns en glassbar, pizza, hamburgare, kakbord, pommes... ja allt det där man ser på tv! Sanslöst! Men jag lyckades nog hålla mig relativt nyttig idag iaf! Ja, drickan... där finns allt. Massor utav läsksorter, juicesorter, vatten, mjölk, kaffe, varm choklad... ja allt!!!

Har träffat på några andra studenter idag. En ifrån columbia, några ifrån kina och sen var resten amerikanare... varav en som kommer nere ifrån st. thomas en av öarna där nere i karribien. Han såg snö för första gången nu i veckan. Han insåg att den var kall efter tagit i den.  Skit, vilken omställning det måste vara med detta kalla klimatet.



I morse chattade jag med Carro! :) Sjukt kul med webcam ju!


Fotbollsplanen!



Utsikten om man står på Seelay hells gräsmatta. Vackert!



Nu ikväll var vi på "Olympics". Arrangemang för att vi ska få lära känna lite folk. Vi var inte många nya studenter... majoriteten av människorna där var orientation leaders. Men men. Mitt lag vann och det var det viktigaste. Det lottades även ut en del priser bla. en ipod och en skitsnygg tröja som han som aldrig sett snö förr fick. Damn. Jag fick en vattenflaska iaf..




Imorgon kommer det till största sannolikheten hända en sak jag väntat på :) Hända och hända... jag kommer till att träffa! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vad satan!! Ja jag kommer gärna och bor med dig!!

Postat av: Åsa

Vem Veeeem??

2009-01-16 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback