Torsdags fix

Blev vare sig Lundell eller att heja fram MFF idag. Det blev pyssel med bilder som ska brännas ut och framkallas (ifall om ngt skulle hända med datorn)  Jisses vad tid det tar att gå igenom alla!!! Får fortsätta när jag har tid...

For in till stan och fixade bankärenden och köpte balsam/schampoo/lotion och sådant som jag vill ha med mig. Tog en sväng om Hemmavideo (eller vad heter det nu förtiden...???) och käpte MASSOR med lösgodis som ska med till USA (om jag inte råkar äta upp allt nu ikväll :)

Imorgon är min sista lediga vardag... alltså min sista semesterdag. Fick förvisso förfrågan om att jobba imorgon... men det ska packas än till det ena än till det andra. Eventuellt måste jag också inom stan och kolla upp min käke. :(

Har ikväll troligtvis gjort min sista träning med Wä IF. :(

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback