Någon sa att sommaren snart är över...

Då var det dax att printa mig till ett nytt inlägg. Att göra en update må vara omöjlig. Sommaren har varit alla tiders fast den slår inte fjolårets... men dock en i topp! Fester, Tosselilla, konserter, fotboll, Malmö, gym, skratt, vänner, New England resa, Köpenhamn, Åland, tennis, bad, sol, jobb, fiske, Helsingborg, glass, grillat... aaah det som tillhör sommaren helt enkelt!

Nu är det snart dax för mig att bege mig tillbaka till USA. Tillbaka till.... ja de undrar jag också. Finns iofs en grej som jag tror kommer bli alla tiders...

Men först blir det en vecka i Helsingborg med jobb! Fotboll, fotboll och fotboll!

Imorgon påbörjas packningen igen.




















Kommentarer
Postat av: rebecka

Det var banne mig på tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback