Komik på gym

Pölen var stängd så körde allt uppe på gymmet. Jisses. Biceps, triceps, bröst och axlar... och sen lite kondition på det... jajamen! Ida hon bara traggar hon. Hon missade dock en sak. Hahaha.. jag gick till bänkpressen för att köra, på den fanns det vikter... jag var ju bara tvungen att se hur tungt det egentligen var... (en 20 kilo mer än vad jag brukar ta :P).. bahahaha, jag fick inte upp stången igen. La den efter många om och men på nedersta läget.. full i garv var jag tvungen att berätta det för ida... :) jag måste sett sjukt komisk ut :):)

Hittade äntligen ett par fina gladiator sandaler... ringer ida för att berätta hur glad jag var... ja då får hon mig till att synda... gå till hemmakväll och köpa en påse godis... oups. den är slut nu. Wellwell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback