ÅLAND!

jag trivs med min tillvaro. Jag trivs med att vara tillbaka i Skåne. Har fantastiska vänner runt omkring mig. Famlijen. Jobb. Utbildning. Skogen. Friheten. Glädjen. Jag trivs super här. Men... ändå har jag en klump i magen. Där är något som saknas. Idag insåg jag vad det var. Det stavas Å L A N D. Där fick jag en livsvänning. En ny chans. En enorm glädje där. Många gånger under våren har jag ångrat mitt beslut att lämna Åland för min dröm i Usa. Men samtidigt vet jag att jag hade ångrat om jag inte hade åkt heller. En dröm är väl ändå till att förverkligas? Men... Åland har något som inget annat ställe har. En sommar på Åland är väl oslagbar? Att gå på gymmet på morgonen, käka en lunch på Nikolaj, en Börjes boll och sen träning. OSLAGBART!

Bättre blev det väl inte när jag slog på tv4 plus ikväll för att avnjuta ifk mariehamn mot athletico madrid. Det var den matchen som det snackades om redan ifjol.  Den jag skulle varit och sett.


(Bild från Rock off på Åland i fjol)

Svar ja... jag vill tillbaka. Lilla lilla Åland med det stora hjärtat!
Meeen, på midsommar kommer jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback