Go kväll

Matchen imorgon har blivit inställd... tyvärr... efter mycket velande blev jag välldans sugen på att spela... och såklart ställer de in den då.. :(

Jobbet har gått bra. Första gången som jag jobbar kväll om inte tränaruppdrag räknas :)

Ne... ska surfa vidare nu en stund innan det blir confessions of  shopaholic... änglar och demoner tog ju slut igår. Har  ännu inte fixat tillbaka min box till tvn... känner inget behov av den heller förvisso. Snacka om att jag har fått helt tvistade vanor innan jag går och lägger mig. Förut somande jag oftast med tvn på (med timer iaf...)... och nu läser jag en bok och släcker lampan. Jisses... känner mig genast än mer mogen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack underbaring! :D ALltså, du hade haft minst 1½år kvar även om du hade gått som vanligt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback