En ganska så lyckad utekväll trots allt

Går kväll blev ganska så bra! Vi lyckades ta oss till baren trots Elins fallande i trappan (yes, jag är inte ensam om det längre!!!) väl där träffade vi hennes vän.. och pojkvän (med norskt ursprung och stoooort fan av henrik lundqvist!). Drinkarna blev både billiga och starka ;) spelade photohunter och snacka en massa!! photohunter är riktigt beroendeframkallande och jag gjorde stora misstag i början ;) kollade bara på killen och inte på bakgrunden.. haha.. men jag lärde mig!!

vi upptäckte hummejakt när vi skulle dra. stackars djur!!!

Jag och elin for hem till henne... spelade gh och snackade tills i morse då vi somnade...

idag for jag, elin, danielle och emma till milford mall... shopping :):) och ikväll har jag och elin varit duktiga och pluggat! tjooo.

time to say goodnight... för imorgon är det samtal som gäller...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback