Får man bete sig ur som helst under lektionerna??

Efter agilityträningen (sjukt gött att ha en privattränare:)) så somnade jag och Elin på sofforna i omklädningsrummet... stek hett var det, men ack så skönt!!! Slumrade nog där i två timmar!

Träffade coach med idag. Växlade nog en tre fraser vilket är rekord för oss!!! (SJUKT!)

For och kollade på baskett efter kvällsmaten... tjejerna fick dessvärre duktigt med stryk mot C.W Post (en skola jag funderade på att söka till) och därmed är deras säsong över. Killarna lirar nu, så får se hur det går för dem.

Tog mig till matten (efter många om och men!) Men usch vad jag skäms för mina klasskamrater!!! Vi är kanske en 15 i salen. 4 sover, 7 gör några läxor och lyssnar på musik... vi var tre som lyssna!!! Sjukt pinsamt! Ännu värre är det när TÖNTgänget kommer... ett gäng på en sex tjejer och en kille. De kommer 45 minuter sent jämrar sig, tar all tid och kraft ifrån läraren så att vi får stanna upp och göra om allt igen för att de inte fattar!!! Jäklar vad det gör mig sur! Varje gång!!! Efter lektionen bad läraren mig att stanna... Gulp. Vad har jag nu gjort? Hon frågade mig om lite grejer... och jag som sa det var till henne att jag aldrig hade tillåtit de eleverna att bete sig som de gör! (Läraren vet om att jag ska bli lärare) Varför ska de ta och fördärva för oss som vill lära sig... hon jämrade sig något om privatskola... hjälp. Bara för att det är en privatskola så får man bete sig hur som helst??? Jag skäms å deras vägnar! De är pinsamma! Jag som hade fått förståelsen för att USA var ett strikt land, framför allt i skolan, att man inte skulle kunna bete sig hur som helst. Men ack...

Kommentarer
Postat av: Marie

Min kompis var på high school ett år och hon berättade att det var inte ovanligt att eleverna sov på lektionerna där. Så länge de gjorde det de skulle göra, så var det helt okej att ta en tupplur. Hon förstod dock aldrig riktigt det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback