LA

Det andra inlagget skrev jag ju harromdagen, segt att det inte publicerades!

Men men. Hostelet ar fasen underbart, manniskorna ar sa sjukt trevliga! Bor tillsammans med tre hollandskor och en tyska som jag har gangat lite med... men de drar till las vegas idsag :/ och igar kom en finska... Kittos!

Igar for jag med hostlet till Venice beach = muscle beach. Sjukt udda! Dessvarre var inte vadret pa topp... Bara ett kavrter i fran stranden lag "mini venedig" Valdigt mysigt!

For sedan vi tre tiden mot LA Downtown for att ta mig vidare till Carson dar Tiff skulle mota Marta... resan tog TRE timmar!!! Dessvarre var bade Tiff och Marta pa banken. Tiff var skadad... antagligen marta ocksa. Resan tillbaka, tog "bara" tva och en halv timme typ!

Idag ska jag ga pa en marknad nu pa morgonen, sen blir det nog en svang om Hollywood.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback