Midterm onsdag

Har inte varit mycket till människa med mig idag heller...

Masade mig i väg och fixade packväska och träffade coach. Sådär. Han vet vad jag känner till en viss del nu iaf. Allt kan jag inte säga. Efter spring break ska jag bestämma mig. Jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Det ska ju vara som natt och dag. Kanske kan man få börja träna ett yngre lag här i år... hade varit nice.

Begav mig för att skriva matteprovet... när jag vänder mig om ser jag alla sitta med böcker och papper uppe och kolla på dem. Vad fasen??? Tydligen så tillät läraren det. SKUMT! Iaf så lämna jag in provet och fråga om det var något annat? Läraren som höll på att rätta de andra ivriga studenterna för att få reda på deras midtermsbetyg vänder sig till mig och säger att du har ett A kan inte tänka mig att du gjort dåligt på detta! Mohaha! Göttans!

Uppsatsen blev lite redigerad iaf. Biljetter och kvitton är utskrivna. Har äntligen! (Efter en timmes sökande) funnit stadion där Marta tar emot allas våran Tiff!

Jag och Elin trötta som vi var cruisade runder en sväng... fatta att man inte har något att göra om man bara tar bilen för att köra. Vi for ut mot Fairfield. Vilken skillnad det är i förhållande till Bridgeport! Som natt och dag fast det ligger uppe-opå varandra. Cruisa in på Fairfields campus. Jisses! Luxary! Elin har varit med Brett där och tränat en del kunde berätta om alla deras faciliteter! Jisses vad jag vill transfera över dit!!! Fast sen kostar det.... en $50,000 om året... det gör väll... inte saken lättare. Efter cruisningen så la vi lite pussel och spela lite guitar hero. Jag har helt tappat kunskapen i guitar hero. Förut kunde jag iaf lira på hard... nu är ju fasen medium lite kämpigt!!!!

Ne, sleeptime!

Har ju fortfarande huvudvärk, illamående och dålig aptit.

Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback