Ny resa bokad och klar.... till.... :):):)

Sovmorgon! Eller ja... iaf till nio... upp käka och tillbaka till sängen för att sova en timme innan det var dax för dagens första lektion.

efter skolan var slut gick jag och satte mig i biblioteket. Äntligen! Äntligen bara flödade idéer ur mitt huvud! Jag älskar de där stunderna när allt motstånd bara lossnar och ut sprudlar massor med goda idéer!

Har även bokat biljetter till.... pampadam INDIANA!!! Jag ska åka och hälsa på Becca och Kira likväl kända som Reeeeeba and Kiiiiira! Fy fasen vilken påsk vi ska ha!!!!!!

jag och elin tog oss till walgreens för att inhandla MASSOR med snacks. sen fick hon sitt greys och jag mitt gh! Yay! Vi såg att de finns en gh tävling på skolan nästa vecka... kanske skulle anmäla elin där... :P mohaha!

Kommentarer
Postat av: nicolina

oooj, du får krama dom så mkt från mig!:D

2009-03-27 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback